Tänk att!

För bara 2 månader sen såg det ut så här

och man trodde det skulle ta massor med månader innan snön försvann

Tänk att den gjorde det till slut.


Nu är det så himla grönt & fint ute och vi har 3 månader till att njuta av sol och värme.

Jag ska skriva en dagbok åt mig själv och kolla hur många soldagar jag får på mina 14 dagars semester
Vet inte vad jag ska tro för i morgon så blir det regn och på Söndag blir det regn och då börjar min första semester vecka.

Ja Ja nu ska positiva Arne svulla i sig marrängswich.

Tjao bloggers.


Kommentarer
Postat av: Sara

Är det varmt hos dig nu? =)

2010-06-10 @ 22:08:31
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon Raring!

I dag - fredag - är det ett jäkla väder. Regnet öser ner. Ska ut på jobb senare i dag. Hoppas att Kjell kör mig. Kan inte tänka mig att han går ut och spelar golf i dag.

Du ska inte tro att jag glömt Dig, snarare tvärt om.

Men jag har haft sjukt mycket att göra. Och i går kväll var jag på teater. Såg Hamlet på Stadsteatern tillsammans med Kjell och Ulrika. Mysigt.

Hoppas att Du får en fin semester. Själv sticker jag till Grekland på onsdag morgon. Vi kanske hörs innan dess. Men, om inte, måste vi träffas då jag kommer hem,

Varma kramar till Dig och hela familjen.

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0