Efter regn kommer solsken.

I måndags så vart jag ju av med min älskade nokia och min H såg att jag var jätte ledsen över det.
 I dag ringde han mig och sa att han köpt en present till mig ?? Vad ??

Han kom sen med en ny telefon


Samsung S5230

Så himla fin med toutch. En Rosa...

Det är mycket nytt att lära men den är gryyyyym. Tack Babe

Dagen i övrigt har varit bra, jag jobbade på fm sen skulle vi åka på en dansuppvisning i Tyresö men den vart inställd.
Då gick jag & Kia och käkade på Kina restaurang och det var mysigt att få lite egentid med Kia för även om vi jobbar ihop och sitter på samma kontor så hinner vi sällan prata privata saker.
Mysigt!!
Sen inhandling till Cafet mm och sen vart det helg.
Jag har ställt fina liljor på på golvet i min fina kruka med stora blommor på som jag fick av Inger och tänt massa ljus.
Mysfaktorn är på topp

Jag kommer ha huset fullt av ungdomar i natt för alla ska sitta i vårt kök och LANA= Samspela på WOW med varsin data
Alla är på väg hit med sina datorer så vi får se om grabbarna lyckas koppla ihop allt.
Får väl sova med proppar i öronen i natt.

I kväll är det solsidan och nu ska jag äta broccolisoppa.

Och självklart har jag hyrt en film

THE BOX
med Cameron Diaz & Frank Langella
Återkommer med betyg.

Nu vill jag önska alla


Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0