Efter snö kommer sol



Tror alla vill ha sol nu, i veckan ska det vara kallt men soligt.
( är jag nonn metrolog nu eller)  Ha Ha

I dag var det full fart som vanligt och nu slöar jag bara.

Har inte så mycket att blogga om i dag men jag kan skriva vad jag skulle vilja göra...

Få massage
Sola
Få ansiktsbehandling
köpa kläder
få min Lgh klar
Ha en hemma fest med goa vänner.
Ett Axplock Ha Ha




Förresten så ska jag äntligen träffa min gulliga Åsa & min svägerska Sussi den 23/4 i stan på middag & partaj
Ska bli skoj tjejer!


Nu ska jag käka grillad kyckling med sallad

Ha det.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut vännen! Det ska bli så himla roligt att äntligen ses.

Det har väl gått ett år sen sist nu igen...

Ta väl hand om dig och de dina tills dess.



Krams Åsa

2010-03-03 @ 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0