Fobi mot illaluktande odörer.

Hallojsan

I dag var det kneg som vanligt och sen var det stress hem för målaren skulle komma och spackla 14.30 och när jag satt på bussen på väg hem så ringde han och väntade på mig.

Nu är tiden inne och det är påbörjat och han kommer kl.8 i morgon bitti så när jag kommer hem från jobbet i morgon så borde allt vara klart.
Då är det mycket städ & fix och ordningställa allt och putsa fönster & byte av gardiner



Målaren spacklar


Min fula gamla gröna tapet som har suttit sen 1998
1998 flyttade jag till min Lgh och
då var det alldeles
nytapetserat så denna tapet är lika gammal som kalle.


Jag har fobier mot lukter och det värsta jag vet är när någon som luktar illa sätter sig bredvid mig på bussen eller när man kommer in i ett rum och det stinker.
Och min målare stinker Sat...........
Jag var tvungen och pruta en flaska Ax i rummet, tända 2 doftvaxer och öppna balkongen på vid gavel.
Hans doft satt i hela min lgh och då var  han inte hos mig länge så jag bävar för i morgon.
Han stank rök blandat med svett
Usch Usch.
Snälla hoppas han har duschat i morgon.


Vilmas i Haninge C är en av mina favvo affärer och när jag var inne där en snabbis i dag så hittade jag 2 underbara block ljushållare för väggen, Grymma. Kostade endast 179 st vilket jag inte har råd med nu.
Dom var i mörkt trä med svarta jarn detaljer.
VILL HA........

Nu ska jag hämta det sista i tvätt stugan.
Ses här i morgon.
Natt Natt
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0