Frisk Fläkt på FT

Vilken dag!

Jag har ju haft kontakt med Birgitta Backlund ett tag nu via sms & mail & telefon och hon är så go och snäll ( författaren till blondie) men det var ingenting mot hur hon var i verkligheten.
Så himla gullig &  världens skönaste böna.
Hon var på FutureTeens och tittade på vår verksamhet och pratade med våra ungdomar och jag tror några tappade haken av hennes berättelse.
Hon dansade in som en frisk fläkt i våra lokaler och jag hoppas att hon kommer till oss snart igen


Hon var hos oss i 2 timmar och jag ville verkligen inte att hon skulle lämna oss.

Tack snälla Birgitta!

kolla gärna in Birgittas blogg och hennes inlägg skratt, snack och mycket värme.
men bortse gärna från den hemska bilden på mig Ha Ha

http://blondiebloggar.blogspot.com




Efter jobbet så drog vi personal och åt en supergod middag på Forina, det blev kalvfile med potatisgratäng och kantarellsås.
Det var mysigt att sitta ner med brudarna och prata annat än jobb.
Tack för maten...

Nu är jag trött efter en underbar dag så jag skriver mer i morgon

Natt Natt Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Min älskade, underbara Vän!

Om Du visste så mycket det betydde för mig att få besöka Er på FT i går! Dina ungdomar var Kanonfina -och Du var precis lika gullig som jag trodde att Du skulle vara! Det var verkligen på tiden att vi fick mötas! Men å andra sidan tycker jag att jag känt Dig i evigheter. Längtar redan tills jag får träffa Er alla igen. Massor av varma kramar!

Birgitta

2010-03-18 @ 17:52:26
URL: http://www.blondiebloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0