Fullt ös medvetslös

Hallo.

I dag har jag promenerat runt i hela stan med high heels, Bra Maria!!!

Först gick jag runt på Kungsholmen sen tog jag tunnelbana till Stadion och skulle till Röda Korset men det var långt.
Det var ca 30 min promenad med högklackat och isiga gator.


Jag tror att jag var på den snyggaste läkarmottagning ever i dag.


Det här är en del av väntrummet, kristallkronor och äkta mattor (superfint) men slapp tanten i receptionen var pissotrevlig och riktigt tjurig.
Jag har jobbat på Vårdcentral i reception och vet hur viktigt det är med ett trevligt och glatt bemötande och hur uppskattat det var för dom besökande att man gav ett leende.

Efter stan så blev det lite mat (snitzel & rödvinsky) sen åkte jag & hämta mina nya täcken & kuddar som har varit förseenade från Jotex.
2 duntäcken & 4 kuddar för 599 kr , kanonpris.

Min gulliga Johanna ringde i dag också och jag blir alltid lika glad av att höra hennes röst
Hon åker till Gambia den 22 mars på bröllop så när hon kommer hem ska vi äntligen ses.
längtar. Syns snart gumsilumsan.

Ha en skön tisdag kväll
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0