Gamla godingar!

Har vart en bra dag på jobbet, träffat några gamla godingar som varit hos oss på FT


Det var jätte kul & se er idag, kul och höra lite vad ni gör nu för tiden. Kom snart upp igen!

Sen har jag stött på en annan ungdom i dag som jag saknat och ev. skulle hon komma upp i morgon.
Hoppas.

Nu är det 6 dagar kvart till påskledigt, ska bli najs. Ska försöka hitta på något skoj med barnen.
Vad ska ni göra i Påsk????

Facebook börjar bli ett hett ämne, tror inte det går en dag utan att folk nämner FB.
Vissa har det nästan som en drog och vissa hatar det.
Peronligen har jag varit med men gick ur för jag pallade inte alla mail och konstigheter kring det.
Jag håller mig till min trogna messenger.
Nästan varje dag får jag inbjudningar till FB, Men det är ett big No No.....


Ps. Älskar mina barn och Maxan tack för att du hjälper mig med låtar kramiz din Mamma......

Jag hoppas jag står för den vita texten i denna så sanna dikt.

ett-barn-dikt

Nu ska jag fixa gräddstuvad pyttipanna och ringa mamma.
Tjao for now.

M

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Sluta fjolla dig nu och regga dig på FB där vi andra 600 miljoner hänger ;-). Och gräddstuvad pytt... Mums

2010-03-23 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0