Handen!

Hallo, I dag åkte jag till Handen för att fönster shoppa lite.
Jag mötte mina underbara gudbarn där, Oscar & Nova.

Detta kom med mig hem idag ( det bara hoppa ner i väskan) REA

Armband + 3 ringar.

Grabbarna sov fortfarande kl 14 när jag kom hem så då väckte jag dom, dom hade Lanat till 6 i morse. Dom gick alltså och la sig när jag vaknade.
Fett trötta i dag.
Detta är en bild från mitt hysteriska trånga kök som bara bestod av datorer
Marcus är på Bilden



Birgitta, jag skulle gärna ligga och snacka skit med dig på en solstol ! MYSIGT......
Vi börjar med balkongen i Djursholm.

3 filmer fick följa med mig hem oxo.
New moon
Serbian Scars
The Perfect witness

Pussar på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0