Jucka..

Vilket underbart väder, Har putsat alla mina fönster i dag med mirakel trasan och resultatet vart skinande.
Verkligen att rekomendera, 29 kr på Clas Olsson.


Morgonen började med en god frukost med grabbarna och sen kom Bella.
förra gången jag hade Bella så berättade jag ju att hon har en IOR Nalle som hon juckar på men i dag fångade jag dom på kort när IOR juckade på Bella.

Hm


Usch & fy Ha Ha
Doggy style.
Vi har varit på långpromenix precis och nu är vi slöa.


Max har åkt skridskor i dag
och Kalle är hos en kompis.

Ha en skön lördagkväll.
Love M


Kommentarer
Postat av: Jenni, ung mamma

Fan vilket snyggt bord o stolar!

2010-03-13 @ 23:04:48
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0