Kärlek



I dag finns det mycket kärlek i mig.

Kärleken till den underbara solen ute, man hör hur det smälter på taken och solen värmer lite.
Nästan så man fick vårkänsla idag.

Kärleken till fredagar som jag älskar, hemmet är nystädat allt är tvättat och man har lämnat jobbet.

Kärleken till ett fullt kylskåp, åkte förbi Ica på vägen hem och bad om hemkörning så jag slapp släpa allt.

Kärleken till alla vänner

Kärlek till solsidan som är på Tv i kväll

Kärleken till min familj som jag ska fredagsmysa med i kväll och kolla lite bra filmer.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgon ska jag fortsätta med sista projectet hemma, Vardagsrummet!!!
Jag ska skruva ner alla hyllor och slipa och spackla väggarna som ska tapetseras.

Så förhoppningsvis nästa fredag så är mitt vardagsrum klart eftersom jag ska få hjälp i veckan med tapetsering.

Hoppas ni alla får en fin helg och va rädda om varann.
Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag har sett att du också håller på att boa hemma, det är ju så kul! Jag såg dina tapeter och dom är superfina, skulle kunna tänka mig att ha dom i mitt sovrum faktiskt. Vill ha lite murrigt och mysigt där inne. Men vardagsrummet är så stort och redan väldigt mörkt så jag måste hitta något ljust att ha här inne. Men jg har inte gjorde det än tyvärr.

Trevlig helg!

2010-03-06 @ 07:53:32
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0