Pigg.

I dag gick jag min 4:e promenad och jag känner att jag är piggare än vanligt.
Känner mig glad & pigg
Tjoho typ! ni vet

I dag började det med ett tandläkarbesök med Kalle


Kalle

Kalle hade massa mjölktänder lösa och hål i 3 av dom men det var bara att vänta ut dom för dom lossnar vilken dag som helst.

Sen har det varit Valla och lite ärenden med gullKia.

Vi kollade in  nya Gymmet som är på samma adress som jobbet  Handenterminalen 4 fast på plan 6, det är öppet dygnet runt och var faktiskt skitgrymt.
Det fanns skitmycket maskiner och dom hade även ett separet tjejgym om man inte vill träna bland masssa grabbar.
Kostar bara 199 kr i månaden.

Vi funderar på att satsa och träna efter jobbet. ( bestämmer mig i morgon).

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar på denna vecka sen blir det långledigt.

Hittade en bild på Maxan när han var rakad förra sommare, Tycker att han är fin i det
Vad tycker ni?


Maxan 2009.

Ha det bäst
M



 

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Ja han passade med rakat hår. Salongen ligger i Nacka forum på plan 2. Kommer inte ihåg vad salongen hette, men den ligger mitt emot sminkaffären Parelle. Kram

2010-03-29 @ 19:02:12
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att du är piggare. Jag tycker att dom flesta är snyggare med hår och så även M

2010-03-29 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0