Skit snack!

Bajs, Bajs, Bajs, Bajs, Bajs


Det är fan bajs överallt, jag tror hundägarna har varit grymt dåliga på att plocka upp skiten.
När Kalle & Jag var ute på promenad i dag så skulle vi säga bajs varje gång vi såg skiten men det vart för tjatit till slut.
Usch & fy vad äckligt det är.

Hoppas alla hundägare som inte plockar upp skiten trampar i värsta högen själva.
Jag kan förstå att man inte plockar upp det i skogen men Halå på Gatorna. 

 (Gatan)

Ja Ja nog om skitsnack.

I dag har jag hämtat massa Kola som Kalle ska sälja för att få ihop till klasskassan,
Lillebrors bästa

 50 kr/ask

Säg bara till om ni vill köpa.

Nu ska jag tvätta, mysa och äta.
Kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0