Sommarångest.

Alla verkar ha planer för sommaren 2010 redan nu!!

Sandra & Max åker till Frankrike
Mamma åker till Cypern
Melina till Grekland
Rebecka till Turkiet
Inger & Kaj har båten
Kenneth & Sussi har båt
mm
mm

Vad ska jag/vi göra då! tittar man på utomlands resor så är det svindyrt och jag har ingen aning om när jag ska ha sem än, sommaren 2008 var kaotisk och förra sommaren hade jag ingen semester alls så det resulterade i att jag var mycket sjuk på hösten och sen var jag 1 vecka i Egypten i November och från den resan vart jag magsjuk och hamna på Södersjukhuset.

Så jag hoppas denna sommar blir kanon och att det händer lite skojsiga saker.
2 veckor i värmen skulle sitta fint, bo på ett hotell med vattenruchbana för Kalle & mig.
Bara lapa sol & mysa.



Sussilull på kudden .
M

Kommentarer
Postat av: sandri

ja det gjort jag :) puss

2010-03-21 @ 21:58:23
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Mattiaslovise

Great site and interesting informations. THX!

2011-04-10 @ 11:00:05
URL: http://mattiaslovise.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0