våffeldagen i morgon



Yummie.
Har handlat allt tills i morgon.


Jag har 2 kompisar som åkte till Gambia på semester och bröllop i måndags, dom ska vara borta 14 dagar
Pamela som är frisör ska ge sig på mitt hår när hon är tillbaka till Sverige.

Vi har kommit överens om att hon ska avfärga mitt mörka hår och göra det brunt med guldiga eller blonda slingor
och sen klippa lugg.

Skulle vilja få det gjort runt den 20:e så det är fint tills jag ska ut med brudarna på stan i slutet av april.

 typ så här.


Jag satt och kollade på cops i dag, ni vet där man får följa med poliser i USA. Jag vart så jäkla förvånad när Steven Segal satt i en av polisbilarna.
Han har jobbat som polis i 20 år !!!  WHAT!!!!
Jag är inget fan av honom men jag Hade ingen aning om att han var snut

Dessutom gjorde han det kanon.

Är det någon som visste detta????????????????

Nu blir det chill.

Tjao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade ingen aning om det :S Mmmmums, våfflor är gott! Jag har haft fullt upp, jag får komma förbi FT på Måndag eller något istället. Är det dyrt att färga håret hos henne? Jag vill vara snygg i håret tills Christians pappa ska gifta sig. Har aldrig färgat håret hos en frisör. Jag vill ju ha blont som nu, men en blond ton som passar min hudfärg lite bättre. Typ lite kallare färg. Det går inte att få till hemma :(

2010-03-24 @ 20:26:39
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej min älskade Gullunge!

Jag vill komma till Dig och äta våfflor! Mums! Och jag vill även se Dig när Du blir blondin. Nu tycker jag visserligen att Du är jätteläcker som Du är. men vem vet...

...det sägs ju att blondiner har roligare. Så jag kanske ska ta efter Ditt tilltag. Då kan vi gå ut och ha kul tillsammans. Men å andra sidan tror jag att vi kan ha kanonkul redan nu. Tycker så mycket om Dig! Godnattkramar från Din väb!

2010-03-24 @ 20:34:30
URL: http://www.blondiebloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0