ADHD:n har kickat in

Tjoho everybody.
I dag har det varit Morsdag vilket vi inte firar mer än att ringa runt och säga ett par ord till alla mammor, Jag har sms min mamma som befinner sig på Cypern.
Hon kommer hem i morgon.



Jag vill hälsa till alla mammor jag känner att ni alla gör ett superduper jobb att vara mammor men det gör vi ju med glädje
Grattis till mig själv också och till dig mamma.

Detta fina sms fick jag av min son idag när han var i stan

-Förlåt att jag inte sagt något i dag hade totalt glömt mors dag, äskar deju och du är den bästa mamman man kan ha
Max
Tack Maxan det värmer/mamma

I dag tackade vi av teamet i kyrkan på en snabbfika, det blir tomt på Onsdagar utan dom, lycka till allihopa.

I dag har vi diskuterat vad vi ska göra v 27 när jag har semester, ADHD:n kickade in och nu har vi fått för oss att vi ska testa att hyra en husvagn och dra runt på en vecka i Sverige, Danmars och ev Tyskland
Vi har ingen erfarenhet av detta så det slutar nog som - VI HADE IALLAFALL TUR MED VÄDRET! Haa Haa Haa

1) Är det någon som vet någon som hyr ut en fräsch och ren husvagn v 27 för 2000 i veckan?

Vi har hittat några intressanta vagnar men vill ha fler att välja på

2) Har någon några bra tips som man ska tänka på?


Det här blir skojsigt värre och det är alltid kul att testa något nytt!   Ha Ha

Nu ska jag plocka lite hemma och sen ta kvällsprommisen med vilda och sen natt natt

Kristell, ses gärna i gropen nonn dag med della & kristina också om dom kan..

Kram på er alla
Maria



Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Darling!

Nu jäklar har det varit fart på bloggandet. Känns som om jag varit på en annan planet de senaste dagarna. Jag har ju missat jättemycket...

Skrattade gott då jag såg att Ni ska hyra en husvagn, har svårt för att tänka mig semestra i en sådan. Men Du kanske har mobilt bredband? Då kanske det finns en liten chans att Du fixar det. Förresten, Du fixar nog det mesta...

Den vilda besten som syntes på bild, är det en hund? Och är det Er? Satan, vad det måste gå åt krubb till det monstret?

Puss, puss.

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0