Bantarslynor.

Jaha nu är sommaren här och man är fetare än någonsin.


För ca 2 år sen så gick jag och 3 brudar till in i en grupp som vi startade som vi kallade bantarslynor, vi vägde oss varje vecka och den som gick ner i vikt varje vecka behövde ej betala till vår kassa men den som stod still eller gick upp fick böta 50 kr och varje vecka la vi också 20 kr var i kassan för att samla till nott skoj.
Det gick faktiskt bra och jag vann men något kg.
För pengarna vi samlat ihop åkte vi på en spa kryssning och jag valde massage.

Nu är det dags igen och denna gång ska jag tävla mot min son.
He he.
Vi har väl inte samma förutsättningar, han är snart 18 och jag är 41 så han har väl en fördel med sin ålder.
Jag ska strax väcka han för vägning.



Jag kommer självklart inte skriva vad jag väger.

Men jag kommer tala om resultatet varje Måndag, Lets spöa Maxan.

Sen vill jag tacka min älskade bror, du vet vad jag menar
 
                                  & Tack igen................
Hoppas alla får en härlig Måndag!
Love M

Kommentarer
Postat av: Louiskaroline

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-09-05 @ 08:25:52
URL: http://louiskaroline.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0