bilder idol 2010

Hej på er.
Jag har fortfarande inte sett Avatar, jag såg en annan film
Tempelriddarn


En bra film, lite som Indiana Jones.
Annars  har det varit chill och till middag blev det köttfärslimpa med paprikasås.
Jag gjorde halva limpan med bacon och den andra utan.
var ganska gott men jag är inte mycket för mat längre, tar hellre lätta saker som mackor, fil & gröt

 

Avslutar kvällens inlägg med bilder från Idol 2010


Lite av köerna, det är sandras converce sko som sticker fram


Sandra & Rebecka


Maxan värmer upp tjejerna

Chrille som gick in sist av vårat gäng gick vidare, Tjoho

Han finns på you tube så jag lägger in nott från han sen.
Må bäst och sussa sött
M


Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej favvo!



Skolan går bra. Det är slutspörten nu så det är jäkligt stressigt men jag överlever ett par veckor till, hoppas jag :)



Kram

2010-05-09 @ 21:21:38
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0