Bloggtorka.

I dag har det inte hänt så mycket mer än på jobbet, där lagade vi mat och det vart mycket lyckat men sen slutade dan mindre lyckat men men
Kan inte skriva om det här.

Till middag i kväll gjorde vi en stor potatisgratäng med kassler.
Fett äcklad just nu.
När jobbet var slut för dan kilade jag hem till Timmi och hämta Vilda. Snacka om en lycklig tjej när jag dök upp, hon fick tokspel i typ 30 min  Ha Ha sen hade hon glädje skutt hela promenaden i skogen och hem till mig.



Nu blir det som vanligt Tv och mys.
Ha det bäst.

Jag tänkte fråga er bloggläsare om det är något ni vill veta om mig som ni undrar över
Skriv er fråga så ska jag försöka svara på den........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0