Gamla stan.

I går så mötte vi upp underbara Birgitta i Gamla Stan för en god lunch, Vi hade också äran att få träffa Birgittas barndomsvän Gunne hon var också en superskön böna från Farsta Strand

Vi promenerade genom gamla stan och ramlade in på Indiska, I like Indiska
Där hittade jag massor men köpte bara ett plommonlila linne.

Jag vill verkligen ha ett Indiska i Haninge

Efter shopping så slog vi oss ner på en mysig restaurang på Järntorget

Alla åt Lax men jag valde rimmad med dillstuvad potatis.



Jag, Kia, Gunne och Birgitta

Sen raggade Birgitta upp en Engelsk kille som tog kort på oss på Järntorget, jag kände mig som värsta turisten Ha Ha



Härlig dag & härligt väder
Det vart lite blåsigt och kallt på slutet och när vi lämnade haket så klev vi ut och promenerade ner mot Flyt och vattnet och där var det skitvarmt i solen, men då var det dags att fara hem.

Vi har bestämt att vi ska ses i sommar igen för en grillkväll hos Kia i sommarvärmen om det nu kommer nonn värme.

Tack alla underbara kvinnor för igår, på återseende

Love M

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Vilken mysig dag ni verkar haft :) Trevlig helg. Kram

2010-05-12 @ 08:37:30
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" AnderssonB

Hej igen Gullet!

Ja, vi skrämde nog vettet ur den lilla engelsmannen. Han åkte nog hem i den förvissningen om att alla svenskor är lite galna, speciellt de som är äldre.

Tänker på Dig och hoppas att Din num är bättre. Tänker på min sladdig, hon drabbades av massor med blåsor i munnen. Trots två penicillinkurer gick de inte över, det blev bara värre. Nu har det visat sig att hon förmodligen är allergisk mot Kiwi, som är hennens favortifrukt. Hon åt två-tre stycken varje morgon till filen. Nu måste hon hitta på något annat.

Kramis!

Postat av: Birgitta "Blondie" AnderssonB

Nu gick det för fort igen, num ska vara mun och sladdig ska vara sladdis. Skäms!

Postat av: gunneandersson

Först en kommentar till Gittan; du sa en gång i plugget att du hade slatter i fingrarna hihi , stämmer nog.

Jag hade jättetrevligt i går, har fått träffat 2 nya kompisar, som är jättegulliga och jag uppskattar verkligen deras helhjärtade engagemang i sina jobb, kramisar på er, kommer nog över en dag

2010-05-12 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0