Kryssning

Tjena alla blogg lovers!
I dag har vi haft avslutning på Föräldragruppen inför sommaren och bjudit på massa gott, gissa om jag har varit duktig
Japp
Tog inte en gottebit.
I dag har jag ätit bra och till middag blir det kyckling med en stor sallad till.
Max och jag har vart ute och promenerat i 40 min.

På fredag ska jag åka kryssning med min älsklingsbåt ( Birger Jarl ) lilla lilla båten som fortfarande består av gammalt fint trä och mys mys.
Jag tycker om den båten för den är billig att åka med , lyxhytt+smörgåsbord & alacart 400 p/p och den har inte så jättemycket fylla för det är många äldre på den och sen känns den mer som en båt för man är närmare vattenytan när man sitter och solar på däck.
Ska bli grymt härlig och nu hoppas vi bara att vädergudarna är med oss.














våran hytt


Nu ska jag fixa sallad och kolla på Maxans nya byxor och se om dom passar
Jag kan rekomendera cubus Outlet i Haninge C
Jag hittade linnen för 40 kr
chinos för 100 kr och chorts för 100 kr.
Kanon
Ha en underbar kvälll
Maria

Kommentarer
Postat av: Daniella

Det låter som en superbra idé! Vi skulle kunna luncha i centrum på onsdag om du vill och har tid? :)



Kram

2010-05-17 @ 19:50:29
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0