Mys

Som sagt resan hem gick bra och nu ska jag bara chilla.
I morgon ska jag på Konfirmation och sen grill, Kias dotter ska konfimeras.

Jag hör av mig i morgon så ska jag berätta om denna man och många andra lustikurrar i Flen, jag vet inte om dom har samlat många galningar i Flen Ha Ha
Ville inte ta en bild framifrån eftersom jag inte vill hänga ut han,


Han är känd i hela Flen och han har en osynlig person som han skriker på som sitter på hans axel.

Jag kan sammanfatta min helg i 3 ord
Mys, shopping och Mat
Tack mamma!!!!

Ha en skön Lördagkväll
M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej min lilla shopaholic!

Det var ett förbaskat shoppande på Dig, men jag gillade verkligen de läckra blusarna Du köpt. Festligt att Du hittade dem i Flen, staden låter ju inte precis som någon metropol för läckra inköp. Snarare för galningar...

Vill bara tala om att jag tänker på Dig. Håller på att förbereda min resa till Götet. Ser verkligen fram mot den trippen.

Kramisar! Ge Kia och Henning också en varm kram från mig. Nu hörs vi inte på ett par dagar, men Du kommer att vara i mina tankar.

SKÖT DIG!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0