Natt Natt



Ses här i morgon
Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Festligt, jag skulle precis önska Dig god natt också. Måste ju vara pigg i morgon!

Tiden var 13 och platsen T-banan i Gamla Stan.

Godnattkram!

Biba

Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Vakna, Din sjusovare!

I dag får Du inte ligga och dra Dig! Jo, förresten - jag hoppas att Du är förståndigare än vad jag är.

Jag vaknade pigg kl fyra - och kommer väl förmodlgen att vara som ett vrak på eftermiddagen, Så sussa Du, så att i alla fall någon av oss är pigg i dag!

Tror att vädret kan bli rätt skapligt. Men ännu så länge är det förbaskat kallt!

Det ska verkligen bli kul att ses! Och roligt att Kia följer med!

Puss och kram!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0