Orkide

Jag har absolut inte gröna fingrar men jag älskar Orkideer.
För ca 1 år sen fick jag 2 jätte fina Orkideer av Kia som står än. Men nu har det inte hänt mycket på hela vintern men för en vecka sen började den ena få knoppar igen och igår slog den ut
Kolla vad vacker den är min älskade Orkide


Ju mindre uppmärksamhet en blomma vill ha desto bättre för mig.
Love It.

Så här såg min hall ut i natt innan ungdomarna drog till stan

Jag ringde dom klockan12.30 då hade Sandra fortfarande inte fått sjunga.
hör av mig när jag vet nott.
M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej lilla hjärtat!

Vad kul att Du tycker om orkideer! Det gör jag också. Jag fullkomligt älskar dem - lika mycket som jag hatar dem när de inte blommar. Men då sticker jag ner några konstgjorda blomstänglar, så är allt frid och fröjd igen.

Tack för alla bilder, mest gillade jag det på Dig och mig och det på mig och min nyfynna Älskling. Gissa vem det kan vara?

Tycker att det bara är skit på teve i kväll. Tror att jag ska kura ihop i fåtöljen och se på en häftig maffiafilm.

Hoppas att Du och Din familj också får en mysig lördagkväll.

Stackars ungar som har tillbringat natten på Sergels torg. Håller tummarna för att det ger ett positivt resultat!

Måtte det vara bättre väder på tisdag!

Kramis!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0