Söndag 2/5

Vaknade vid 8.30 tiden.
Jag tog en promenad med Vilda, gick och lämnade henne till Husse.
Nu bara myser jag framför Tv:n och kollar på Tilde, Tvättstugan pågår också med tvätt av alla lakan & skit.

Vädret ser ut att vara kanon men det är fan svinkallt. Burr Burr


Vet inte vart denna dag bär mig men jag blir förmodlingen hemma.

'Birgitta, vi ses på Fredag ska bli sååååååååååååå skoj. Förlåt om jag väckte dig igår kväll... Ha Ha

Jag saknar värmen...

 20 grader skulle sitta fint


P o K
Maria


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej Gullet!

Nu är jag hemma från jobbet - och är ledig fram till torsdag morgon. Ja, ledig och ledig förresten... Det är full fart.

I morgon ska jag ta bort stygnen i munnen. På tisdan ska jag först kolla vikten och träna på gymmet. Sedan ska jag in och städa hos Ullis, samt passa fönsterputsaren.

På onsdag ska jag käka lunch med en underbar tjej från bokförlaget. Och på kvällen ska jag med ett tjejgäng på vinprovning på Vinoteket.

Och på fredan ska jag träffa en av mina favorittjejer. Gissa vem? Jag är väldigt nyfiken på Elsie Lindqvist, skulle vilja skriva en bok om hennes liv. Ska banne mig fråga henne.

Jag vidarebefordrade snuskisen till Gunne. Hon förstod på en gång att den kom från Dig.

Puss och kramis!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0