Usch!

Vad har hänt med mitt ansikte, det började för några veckor sen då jag tyckte att jag hade alldeles för torr hy och det tyckte proffsen på Kicks oxo.
Jag bytte hudvårdsprodukter och tyckte först att det vart bättre men nu ser jag inte klok ut, torra fläckar och små prickar i hela fejset.



jag känner mig ful & blämmig.
Huden känns irriterad och jag vet inte vad det beror på.
Antingen nott jag äter eller någon produkt jag använder eller bara kroppen som säger ifrån.
Jag har aldrig haft en finne i hela mitt liv inte ens en kvissla.
Nu ser jag sjuk ut.
Igår försökte jag hälla i mig vatten för att rensa huden men jag var fan uppe på toa 3 gånger i natt. Usch & Fy
kanske nonn hormon rubbning, vad vet jag.
Vad kan det vara tro?

Kvällen har varit lugn & skön, fick besök av Timmi en snabbis.
I morgon blir det kneg och efter jobbet ska jag hämta Vilda.

Natt Natt
Maria


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min lilla Älskling!

För min del kan Du vara prickig över hela kroppen, jag tycker ändå att Du är en riktig FINING!

Men jag förstår att det kan vara jobbigt. Ullis, min sladdis, har världens problemhy. Men sedan har började med Dermalogica - som finns bl a på Åhlens i city - har hennes ansikte blivit jättefint. Men produkterna är skitdyra.

Jag har också problem. Går och funderar på vilka talböcker som kan vara passande för Dig. Fan, jag gillar ju mest hårdkokta deckare - men jag tror inte att det är Din grej. Men jag ska nog hitta på några bra ändå.

Nu på morgonen ska jag tona håret, sedan sticka ner och ha ett träningspass med min coach på gymmet. Förmodligen får jag bannor för att jag är så slapp, både i hullet och i karaktären. Hinner banne mig inte gå och träna.

Sedan åker jag in till Ullis och städar utav bara helsike. På eftermiddagen kommer fönsterputsaren. Gillar att städa, men inte att putsa fönster. Det överlåter jag till proffs.

Sover över hos Ullis. På onsdag blir en tuff dag. Ska käka lunch med en tjej från bokförlaget och på kvällen ska jag gå med ett tjejgäng på Vinoteket och ha vinprovning.

Jättetrevlig, men jag längtar efter Dig och fredagen.

Kjell vill absolut åka till sin kompis och hälsa på under tiden vi är i Vallakyrkan. Det är som det är.

Ha en fin dag!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0