BH

Haft en bra dag idag, fullt upp på jobbet.
Jag hann & rensa på mitt skrivbord
Vi var på revisorbesök
Vi var på Hembesök
Vi var på Ikea.

När jag kom hem så plockade jag lite och fixade lite med telefonen, för nu har jag den
Nokia N95.
 Jag fick en jättefin sportBH
Satt som smäcken


Tack snälla
Jag som motionerar så mycket behöver denna mest av alla
Ha Ha   ( Nott )
Men jag ska börja. Måste börja med mina promenader igen.
Vill ha något sjysst att lyssna på musik med. Kanske jag kan lägga in det på telefonen.?

Ja Ja nu ska jag hjälpa Kalle med läxan

Love M

Kommentarer
Postat av: Daniella

Som svar på din kommentar; Då känner du precis som jag gör. Ibland vill jag bara lägga mig och gråta men ibland så börjar jag tokskratta av ren utmattning haha. Trotsen ska ju gå över någon gång :)

2010-11-18 @ 17:34:32
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: MALIN

Ja det har vart riktigt, rikgtigt jobbigt idag! Jo men jag svarar senast på Måndag då, blir bra det =) kram kram

2010-11-18 @ 17:56:59
URL: http://malinrosand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0