Deg klump.

I dag är det ju Måndag och då lagar vi alltid mat med våra ungdomar som vi sen äter tillsammans.
I dag lagade vi Enchilada och självklart käkade jag för mycket och hamnade i en slags mat coma!

Jag vart så jävla seg efter maten och stans jävla head värk.
Vet inte om det har att göra med att det är Måndag eller maten! Ha Ha


Detta är jag, fett degig!

I kväll blir det bara chill och veckan är fullspäckad med planer.
Nu ska jag umgås och kolla om Kalle har läxor.

Förresten!
Max är ju 18 och söker jobb, vet ni någon som söker eller har ni några kontakter Max kan ringa??

Kram på er!

Maria



Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Nu har jag så mycket salva i ögat att jag har svårt för att se. Men jag blev jätteglad över gratulationerna på min blogg.

Herregud, jag skulle kunna vara Din morsa eller mormor! Det är härligt med unga väninnor!

Godnattkram!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0