Filmer/bilder

Halloj igen

Dessa filmer kom ut i går på filmtoppen och dom ska jag se under helgen

The Disappearence of Alicia Creed/thriller
The Back Up Plan/komedi
Cash/Thriller
The Traveler/rysar-thriller
Repome/Thriller
Strength and Honour/Actiondrama
Diamond Dogs/Action


Jag ska fixa lite i morgon och sen bara chilla & äta god mat sen på Lördagen ska vi fira Preben (Hennings bror) som fyller 40 år
Det blir middag mm i Finnboda.

I dag när jag var hos Pamela så hittade vi gamla bilder på min vän Alfi som gick bort av en överdos på Juldagen
Han var hatad av många men har en speciell plats i mitt hjärta och hos mig och min familj var han alltid välkommen.
Sorry Alfi men jag hann inte till din grav i Lördags men en annan dag!




Vi ses någon dag.

Sen fick jag en fin bild på min Pamela som kanske är mer rättvis än den jag tog i dag när hon gick i chill kläder hemma.



Jag älskar massa gamla kort och jag förstår att det är den största grejen med Facebook.
Alla kort.
Jag e lite sugen på FB, men Nej.....

Nu har jag precis surrat med mamma och nu ska jag kolla Förkväll

Love M

Kommentarer
Postat av: becca

Sv: allt är bara fint med mej :) har du några planer för helgen då? :D

2010-11-11 @ 19:22:39
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in bilderna som jag fotat, ljusgraffiti! Hur jävla coola som helst :O

http://kassandras.blogg.se

2010-11-11 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0