Fucking Tradera

Fucking jävla kuk fitta tradera.
Jävla bluff alltihop.

Jag fick hem min Nokia N 95 och det var en pärla, jag installera allt jag la in alla nummer och fixade signalerna och njöt av telefonen.
Men sen sket det sig.
Jag skulle ringa mamma och hörde knappt signalen och sen när någon svarade så lät den rösten som Kalle Anka
Ljus röst som typ skär sönder hela örat.

Vi tror hela högtalaren e sprucken det låter fördjävligt.

Förfan varför varför kan aldrig något flyta för mig.
Nu har jag skrivit till dom jävlarna som sålde telefon helvetet.

Dra åt helvete med er, pengarna ska tillbaka NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Fucking jävla förbannad.

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Fan vad tråkigt! Jag delar Din ilska! Det blir alltid något strul med att handla på nätet, tycker jag i alla fall.

Äntligen tycker jag att jag börjar känna mig OK. Det har varit en seg vecka. Men tack och lov är jag själv en seg jäkel.

Hoppas att det ordnar sig med telefonen - och att Du trots den får en trevlig helg.

Tänker på Dig!

Kram Biba

Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Ja kräv tillbaka pengarna från dom. Dom får stå för returkostnaden av telefonen också. Dom flesta på Tradera är seriösa, men det finns idioter överallt. Hur mycket betalade du för telefonen om man får fråga? Kram

2010-11-08 @ 23:19:52
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0