Önskad effekt

Jag såg på en väns blogg ett skit coolt dusch draperi från cool stuff. (tack Jenni)
Jag älskar skräckisar och Max hatar skräckisar.
När Max tycker något är äckligt så vill han spy och mitt nya draperi fick önskad effekt.

Jag skurade hela badrummet idag för att överraska familjen eller chocka dom när dom kom hem...
Den första som kom hem själv idag var Max.

Han ringer mig på telefon och är helt upprörd och sa att han höll på & skita i brallan och vart illamående och undrar vad fan jag håller på med.

Kolla själva på bilderna på mitt nya badrum.




Kul grej

Kramizar M


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Raring!

Håller fullkomligt med Max, fy fan vilket läskigt duschdraperi! Det är ju bara Du som kan komma på tanken och köpa dylikt! Men bara Du trivs, lilla Tokfia.

Är nu hemma från Värmdö, äntligen. Nu är jag lite trött på att städa. Ska inte göra ett förbaskade dugg i kväll. Bara sitt i morgonrocken och kolla Idol.

Jobbar hela helgen hos Ola.

Ha en trevlig helg!

Kramar till hela familjen!

Biba

Postat av: Malin

hahaha, ja lite komiskt var det ju att Max kom hem då :P men stackare ändå ! Nej de är söta, du ska få se henne vecka för vecka ;)



Föresten vilken tid var det på Onsdag?

kram kram

2010-11-19 @ 19:59:45
URL: http://malinrosand.blogg.se/
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

HAHAHAHA fyfan vad roligt =D

2010-11-20 @ 23:32:59
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0