Timberland.

Vi vaknade upp och hade en soft morgon med god frukost.
Timmi kom och hämtade Vilda och vi drog mot Barkaby.

Jag fick ett par skit snygga Timberland kängor för halva priset
50%

Hade kostat 1200 fick dom för 600.



Love It


Vad tycker ni?

Vi handlade även några julklappar.

Max har åkt precis han ska ut på krogen och Kalle är inte hemma.
Jag saknar Kalle som fan, jättetomt.
Tänk när Kalle också är 18 och är borta som Max, jag undrar om jag kommer kunna vara utan mina barn
 en längre tid.
Hemska tanke.
Jävla hönsmamma man är...
Han har bakat hos farmor idag så jag förväntar mig adventsfika i morgon när vi ska dit och äta lunch.

Ha en skön kväll nu ska jag bara mysa framför tv med massa tända ljus.

Love Maria

Kommentarer
Postat av: Daniella

Skitsnygga kängor! LIIIITE avis... :)



Jag tänker likadant med Alexian. Han kommer aldrig få flytta hemifrån. Jag kommer bli galen av att inte få veta exakt var han gör, vart han befionner sig heeeela tiden.



Att ha barn är som att se sitt hjärta springa utanför sin kropp. Inte så konstigt att man lider av att vara ifrån dem. Man överlever ju inte!

2010-11-28 @ 13:31:50
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0