Visa

I dag jobbade jag en stund på Fm sen mötte jag upp Max och gjorde massa måste ärenden med honom nu när han fyllt 18.
Vi fixade ett nytt Visa kort , från Visa Electron till ett vanligt Visa som gäller på dom ställena som inte har uppkoppling typ finlands färjor & taxi bilar.
Sen gjorde vi överföringar från olika konton och sen fixade vi dosa till Internetbetalningar.

Max shoppade också en skitsnygg jacka på DEEP i Haninge C.
Efter det vart det lunch och handling till kvällen.

I kväll blir det fredags gourme

Köttfärslimpa med paprikasås och grönpepparsås


Före


Efter
Det blir sås av all sky.


Så här kul E det att laga mat! Ha Ha

Trevlig Fredag
IA

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Åhh du måste verkligen simma med delfiner det är awesome så jävla underbar känsla alltså :D

jag har gjort det, och nu ligger bild på det uppe på bloggen ;) hihi.. ja du att bli skuld fri är just nu min högsta dröm!!



Ska du kika på idol ikv? :)

2010-11-12 @ 17:00:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: gunneandersson

hej tjejen, ska bara tala om att i morgon bitti drar jag till Canarias, blir borta i 14 dar. Det blir så sjukt skönt att bara vara i sol och värme. Så i 14 dar håller jag mig borta från datorer, kan inte kolla de bloggar som jag brukar bl a din och gittans, du får ha det så gott, vi hörs när jag kommer hem brun som en brunaböna ,bamsekramisar Gunne

2010-11-12 @ 18:10:38
Postat av: Malin

sÅG RIKTIGT GOTT UT!! Jaaa jag vet att det är den 24 : de men jag vart bjuden då =)....

Ja jag hoppas att filmen blir bra, ska snart se den :) kram kram

2010-11-12 @ 19:46:05
URL: http://malinrosand.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Vännen!

Vilka häftiga sneakers! Köp, köp, köp!

Och vilken smarrig mat! Ät, ät, ät!

Tyvärr vet jag ingen bra bok om drömtydning, men jag vet att det finns flera. Googla!

Nu tittar jag på Idol, Jay är ju helt undebar. Rösta! Men finskan är också rätt läcker!

Många varma kramar! Ha en trevlig helg. Försök koppla av lite!

Puss och kram! Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0