Gott & Blandat

I dag var jag på jakt efter en present, dock ej till chefen M.
Jag hittade en liten sak på en ny öppnad butik i Haninge C.
Killen som stod i butiken kämpade med en tjej före mig med att slå in hennes paket, när han var klar med det så var hon inte nöjd och bad honom klippa upp allt.
Hon valde att slå in paket själv hemma. Jag såg hans svett pärlor i pannan.
När det var min tur så var han alldeles sönderstressad och bad om ursäkt och gav mig en liten gåva som plåster på såren.

Mitt paket vart väl heller inte jättevackert men han gjorde så gott han kunde.


Han lovade att han skulle bli bättre till nästa gång jag kom, det tror jag också .

Jag var ju oxo på jakt efter något att ha på mig i morgon, hitttade självklart ingenting men i morgon tar jag älsklingen med mig som smakrov och sen måste vi ju också hitta presenten till M.

Planer i  morgon:

shoppa
Sågen
Djursholm

I kväll blir det chill och god fläskfilegryta med kalvfond och grönsaker


kolla in denna sjyssta bensinpump den står på röstkonsulten .
Kalle hade ju inte dyslexi men han hade lässvårigheter pga koncentrationen så hon skulle skriva rekomendationer till skolan att kalle ska få en arbetsdata, kanon..

Trevlig helg till er alla

Ha det bäst M.


Kommentarer
Postat av: Saga

Hur ska jag skicka det? c:

2010-10-15 @ 23:12:58
URL: http://sagosmurfen.blogg.se/
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Vad taskigt av tjejen innan att be han klippa upp allt. Jag skulle blivit skitsur! Cool bensinpump ;)



Hoppas ni får en trevlig helg! Skulle jag vara ni skulle jag satsa på en rolig present, det är det bästa man kan ge till rikemansfolk.



Förslag:

Typ en bakis-låda eller något (alltså du tar en korg eller trälåda, lägger i tabletter mot baksmälla, en återställare i form av en öl, kakpaket, en juice, två alvedon, och allt annat man vill ha dagen efter) Men just bakis-lådan kan man ju inte ge till vem som helst, måste ju vara någon med humor.. :P

2010-10-15 @ 23:35:43
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon Raring!

Jag tyckte paketet var jättefint! Blev förbannad på tjejen som lät klippa upp sitt - hon borde ha sett att killen gjorde sitt bästa. Hon kunde ju ändå gjort om paketet när hon kom hem, men utan att vara taskig.

Förstår att Du är nervis inför kvällen. Min jag tycker att Jennis "bakis-låda" var rätt kul. Den skulle jag behövt efter vår vilda fest hos Dig och Kia.

Ha en jättefin helg! Krama hela familjen!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0