Härlig Lördag....

Hej Alla
Min Lördag var kanon.
Hela Lördag dag var jag ute och shoppa sen drog jag till mina underbara tjejer i Sågen.

Vi hade Kanonmysigt, vi drack vin och tjattra

Här kommer lite bilder


Kristell
Vi var hemma hos Kristell .
Hon har en jättefin lgh med massa pastellfärger. Tjejigt Gulligt.
Tack för igår


Kristells hund Eros.


Eros och jag i soffan, jag fick iallfall plats med benet


Min Della som ska lämna mig för Flytt till Karlstad




Della & Therese


Denna goda likör vart jag bjuden på, jag brukar inte tycka om likörer men denna var supergod och smaka after eight.
Denna är köpt i Estland , jag har beställt en flaska av Kristell nästa gång hon åker till Estland.



Della & Jag

Efter fest nr 1 så blev jag hämtad av älsklingen för avfärd mot nästa fest i Djursholm.

Här kommer lite bilder från den festen.


2 nageltjejer och lagerchefen Kalle





Estelle längst bort och min bordsherre


Lite mingelbilder


Vackra Estelle
Hennings chef och fru till Micke som också är chef till Henning


Kalle, lagerchef på firman



http://www.distinction.se/about-distinction.aspx

Detta länkar till deras hemsida

Nu ska jag hjälpa Kalle med frukost

Kram Maria






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0