Kick.

Det är just det jag får när allt blir rensat och rent & snyggt hemma
Nu är ju fönsterna skinande blanka



Vi har samlat ihop en stor hög som ska till källarförrådet och saker som ska slängas.
Max har storstädat på sitt rum och rensat och bytt data bord

Grabbarna väntar på sina datorer som kommer på Fredag. Dom kryper på väggarna nu av förväntan.


snyggt

I dag har det varit en bra dag, I morgon ska jag vara hemma på fm för att ta emot boan för 3:e gången för vi har missat varann alla gånger sen ska jag till Kista gymnasium på möte och studiebesök med Kia.

När jag kom hem idag stod det ett rött fint paket ifrån TRIUMPH på min säng

Ett par jättefina mysbyxor att ha & mysa i.
Tack



Lovely

Nu ska jag bara mysa , vi har hyrt 4 nya filmer

Puss till er alla
Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0