No Party.

Inget party i morgon, Djursholmsgänget åkte till Sundsvall för att fira mamman/farmorn som fyller 85 i morgon
så festen e inställd och flyttad till den 16/10 då jag är bokad på en avskedsfest för Della men jag styr upp det så att jag åker tidigt till första festen för att sen dra vidare till Djursholm.
Vem vill missa Della & Kristell?

Sen ringde min älskade Johanna idag och bjöd hem mig den 22 okt men jag tackade nej för min Oktober är helt hysteriskt så jag ska hem till Jo den 7/11...
Pratade med Pamela oxo, alltid lika skoj


Jo, jag & Pamela girl.....


Dom kommer när Maxan fyller 18.

Kan någon ge tips om hur man firar en 18 åring utan att det ska kostar skjortan för Max present kostar skjortan???

Nu återstår att säga Nattelinatt

Maria

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

ja det känns lite dumt att äta mcdonalds mat varje dag :)

2010-10-01 @ 23:53:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0