Partyday.

Jaha nu har man sovit och vaknat på en bra sida.

Vi ska åka iväg strax och handla det sista och klockan 15 smäller det.
Ungdomarna är så roliga, dom blir bara fler och fler
Det började med 12 st nu vet jag faktiskt inte hur många dom är för några frågar om dom får komma och om några till får komma så nu har jag ingen koll längre.

Planerna är att vi ska fira Max lite här med mat och dricka sen ska dom ut på krogen.
Max första krokrunda.

Min mamma ska sova här ikväll så nu ska jag bädda hennes säng

I kväll kommer massa bilder

Maria

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej Raring!

Det verkar redan vara full rulle! Jättekul! Hoppas att det fortsätter vara roligt hela natten, utan att det blir något strul

Ge Din mamma en kram från mig - och kramar till alla övriga i familjen. Men flest till Dih!

Biba

Postat av: Kulan

Ahh första första krokrundan, härligt guida väl nu =)

2010-10-30 @ 17:07:17
URL: http://kulansplace.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Vilken kväll det blev. Tack så jättemycket för allt!

2010-10-31 @ 00:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0