Skit roligt....

Kvällen vart superlyckad.
Det kändes som om alla jag älskar att vara med var här (utom Inkan)
Det festades och dansades och det hölls tal och jag tror alla hade skoj.
Totalt var vi 37 st
Ungdomarna drog mot stan vid 23 tiden och dom ramlade hem klockan 3 i natt

Här kommer lite bilder


Gissa dojjan?

Här är några av skorna ser helt sjukt ut!


Sandra & Nova och Max tittar fram


Mamma & Kia, tyvärr lite suddig bild


Henning & Pungkulan (PK)


Sussi & Kia, sussie är min brors fru


Lilla Thea

Fredrik & Kenneth

Några av ungdomarna

Grabbarna

Pamela & Johanna älsklingstjejer

Kenneth , Sagas kompis, Saga & Sussi

Philippa, Kevin, Vicky och Bikowski

All again


Bikowski, Asp & Älsklingen

Sen har jag fler bilder och sen var det andra som var här men som inte hamna på foto.
Farfar & Farmor, Preben & Teresia, lukas & Pontus,Annica, oscar, Björn & Jeanette.
Melina, Terese, David.
+ många fler
Tack alla för att ni gjorde Max kväll super...

Love Maria





Kommentarer
Postat av: Inger

Fina bilder. Kul att det vart lyckat. Kram

2010-10-31 @ 10:23:08
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Vilket party! Och vilka härliga bilder! Förstår att Du hade mycket att stå i innan festen - och förmodligen har Du lika mycket att greja efter den.

Nu är det bara ett par timmar kvar tills jag beger mig till Värtahamnen och hoppar på fartyget. Då är det Gunnes och min tur att roa oss.

Massor av kramar!

Biba

Postat av: Kia

Tack så jättemycket för igår, superkul. Krama familjen!

2010-10-31 @ 13:06:49
Postat av: pamela

tack själv maria för allt hade jätte trevligt puss tack för jag fick komma puss

2010-10-31 @ 20:26:03
Postat av: Annica

Jag var ju också där!!!! Tack för en trevlig kväll, kram

2010-10-31 @ 23:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0