Tjo fadefittan



Jag har vart dålig på att blogga sista dagarna pga allt fix.

I dag har vi jobbat sen var Kia gullig och skjutsa runt mig på olika ärenden.
Vi hann också med att köpa lite till vår Halloween fest på jobbet som vi ska ha den 6/11.

När jag kom hem så röjde vi i källaren och tog upp extra sängen till mamma.

I morgon blir det tvättstugan för jag hann inte det idag och sen ska det lagas party mat.
Jag vill ha det mesta klart i morgon för då kan jag koppla av på Lördagen .

Nu är allt klart hemma och jag e så nöjd.... inga sladdar på golvet inte massa onödigt skit överallt utan allt står i källaren nu och saker är bortsorterat.

I morgon kommer en video och lite bilder

Kram på er
Maria

Kommentarer
Postat av: becca

sv: wow de va verkligen vågat att tatuera in förlovningsringen :b coolt.. har du ngn bil? =)



glöm inte anmäla dej till nattens blogg.. Du hittar dagens tävling under kategorin nattens blogg ;)

2010-10-28 @ 18:13:35
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0