1 vecka.

I dag har Akilles bott hos mig 1 vecka och det känns som om han alltid har varit här.
Han är betydligt softare idag än för 1 vecka sen.

Vi har varit på Prima barn idag och Kalle tappar vikt av medicinen, idag hade han gått ner 3 kg sen sist så sköterskan vill att vi börjar ge Kalle mat sent på kvällen innan sängdax. Annars är allt kanon med allt.

En tråkig sak har hänt idag!
Kalle har gjort slut med sin Mikkis, dom har varit ihop till och från i hela lågstadiet och hon är en supergo tjej
Kommer sakna henne.
Hoppas att ni blir ihop igen... Puss & Kram till dig Mikkis....






Jag kan inte lägga in bilder på bloggen , för när jag klickar på trädet kommer bara blogg.se hemsida upp.
Jag kan heller inte kopiera och klistra in! och inte ta bilder med min kamera för batterierna är slut.
Är det några fler som har samma knas som jag???


Kramar Maria











Kommentarer
Postat av: Mikiss<333

tack....ja vi får hoppas att de blir vi 2 igen<3 jag älskar verkligen honom så de går inte att förklara! och jag kommer alltid att älska honom vare sig han vill eller inte :)<3

2010-09-02 @ 17:36:31
URL: http://mikisspikiss.blogg.se/
Postat av: Tvillingbloggen

=)

2010-09-02 @ 18:24:39
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0