Dag 5

Hej på er...  Merhaba...

Dagen började inte så bra, Kalle ringde oss från Killarnas rum och sa att han kräkts 3 ggr och mådde dåligt tidigt i morse.
Han har bajsat och kräkts och haftmagsmärtor hela dan men nu börjar det ebba ut, hoppas jag.

Dagen har tilbringats vid poolen eftersom Kalle vart dålig, vi har haft molningt men varmt idag.

Här kommer lite bilder från eftermiddagen vid poolkanten.


Kalle kommer utflygande



Max kommer baklänges




Kalle från Taco kvällen


Max & Kalle



Me and Kalle

I kväll hoppas jag att Kalle mår bättre, i kväll blir det bara middag och chill
2 dagar kvar.

Längtar inte hem men dom flesta i mitt sällskap gör det.

Det ända jag längtar efter är min säng för den på hotellet är hårdare än en träskiva

hoppas ni mår fint

Kram Maria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0