Dels de & de

I dag har jag jobbat, vi tog en ungdom ut på lunch efter hembesök.
Vi åkte till Kumla Värdhus i Trollbäcken

Det var så fint väder så vi kunde sitta ute.

Kanonfint och kanongott

Men
Dessa jävla myggor, vart fett myggbiten under lunchen så nu har mina anklar och hand svullnat upp efter betten

Gör fett ont.


Kumla


Trädgården där vi åt



Min mat (lax & dillstuvad potatis)

Efter lunchen vart det dels tillbaka till jobbet för lite fix sen åkte vi och handla.

När jag kom hem ville Max & Sandra möblera om i Max rum, så vi startade projekt ommöblering.
Vart jättefint faktiskt.



sandra fixar med alla sladdar



Max pysslar.

Nu har vi käkat korv & pepparotssås ( skitgott )

Hoppas ni haft en bra dag

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0