Fucking Tele 2.

Jag & barnen är inte nöjda med vår internet leverantör tele 2.

Jag har både telefonen & datan där och om inte telefonen fungerar kraschar datan, vilket har hänt idag.

I dag pajjade telefonen, ingen signal. Helt fucking död.

Jag ringde tele 2 och dom säger att det är fel på linjen och att det kan ta 5 arbetsdagar att fixa och jag är inte hemma så det innebär att om dom inte har tillgång till lgh så kanske jag måste göra en ny felanmälan när jag kommer hem och vänta ytterligare 5 dagar.
IDIOTER.

Nu har jag gått och köpt comviq surf en dag för 29 kr så jag kommer kanske inte blogga så mycket mer innan jag drar.

I dag har jag packat och shoppat lite.

 Blommiga örhängen från Lindex, skitsöta men får ingen bra bild och en vit tröja på rea 79 kr.


Vad har jag mer gjort??

Vart ute och kastat boll såklart, Akilles är helt slut efter då ser man ut så här..... 




Kolla bakbenen



Grodlår.

Nu ska jag kolla tv och chilla.

Love M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Ja, finns det något som kan göra en galen så är det när dator ochi nternet inge funkár.



Men stambyten i kåkek kan också få en att bryta iho. I morse när jag kom hem från jobbet skulle jag sova några timmar för att börja igen kl. 17.00. Inte en djävla lugn stund och jag kom till Ola som en trasa, Inte kul, varken för honom eller för mig.

Jag tror att jag hänger med Dig till Turkiet, men där blir det väl inte en lugn stund...

Puss och kram!

Biba

Postat av: Sara

Så söt vovve :)

Hur gammal är han?

2010-09-16 @ 19:39:31
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Sara

Så söt vovve :)

Hur gammal är han?

2010-09-16 @ 19:39:45
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: gunneandersson

Hundar är så söta och gosiga, stora som små. Hade 3 små chihuahuar här hemma ; pappa Charli(10år) till chili lite över ett Nikis (barnbarn) hund och så en liten fröken långhårig som heter Bella 10 mån. Pappa charlie åg ut som en liten miigris var lite korpulent och korta ben och så lät han, sm han snarkade eller grymtade. Hade en jättefin kväll. Puss o kram ha det gott i Turkiet, kan rekomendera jeepsafari på kvällen. Orange jeepar Zerlook Holmes

2010-09-16 @ 21:54:31
Postat av: gunneandersson

Hundar är så söta och gosiga, stora som små. Hade 3 små chihuahuar här hemma ; pappa Charli(10år) till chili lite över ett Nikis (barnbarn) hund och så en liten fröken långhårig som heter Bella 10 mån. Pappa charlie åg ut som en liten miigris var lite korpulent och korta ben och så lät han, sm han snarkade eller grymtade. Hade en jättefin kväll. Puss o kram ha det gott i Turkiet, kan rekomendera jeepsafari på kvällen. Orange jeepar Zerlook Holmes

2010-09-16 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0