Packar.

Jag håller på att tvätta och samtidigt blir det att jag springer och lägger fram det jag ska packa ner. 3 dagar kvar.

I morgon ska jag hämta resväskorna i källarförrådet.


Här är det som finns på Hotellet


Rum med luftkond.
Ja
Rum med kylskåp
Ja
Rum med tv
Nej
Pool
120 m2
Barnpool
Ja
Hiss
Ja
Bar
Ja
Restaurang
Ja
Minimarket
Ja
Centralvärme
Nej
Städdagar/vecka
7
Safetybox på rummet
Nej
Lokalt cent.
1 km
Strand
1,4 km
Internet allm. utrymme
Ja
Vattenrutschkana
Ja

Skulle ta en bild på Hotellet men det gick inte, men ni har sett poolen i tidigare inlägg.
Eftersom det finns internet så kommer jag ta med mig min lilla laptop för att kunna blogga vid tid och kolla mail mm.

Vilket väder vi hade idag, jag slängde på mig mina gummistövlar och skulle med akilles till skogen. då har jag fått en spricka i gummiguttan så det är bara att slänga skiten.
Jag kanske har använt dom ca 20 ggr, bra kvalite in my as..

Nu ska vi strax käka, det blir bara korv & pommes

Love M

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var nog ungefär som här, vi hade dock all inclusive så vi käkade oftast på hotellet och därför vet jag inte vad mat och sånt kostade. Men prylar och sånt var väll ganska billigt, men då är ju frågan om det är så bra kvalitet på dom.

Kram

2010-09-15 @ 19:45:27
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0