Black!

Hej på er!

Jag kände mig lite rastlös så jag rev ut min skogarderob och kollade vårskor.
Jag kan konstatera att alla mina skor förutom 2 vinterkängor och ett par ballerina var svarta.. Fantasi...

När folk ser mig så måste det kännas som om jag bara har ett par skor eftersom alla är svarta. Jag räknade aldrig skorna men det fyllde en garderob från golvet till mitten .

Jag plockade fram 4 st jag strax kan börja använda.


 Det rosa ni ser är en disktrasa, Inga skor alltså.



Dessa tog jag fram nu!
Dom enda icke svarta ballerina, svarta ballerina och skinn flippflopp och svarta klackskor som jag kanske ska ha på kryssningen.
Till min semester så har jag helt nya sandaler från Dominikanska men jag hittade inte dom nu , dom ligger på ett bra ställe. Ha Ha Ha /snurrfia

                                Love M

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Ja ibland behöver man rensa, hehe! =)



Kram från oss i Södertälje.

2011-04-22 @ 08:28:51
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0