Haschkaka?

I morse så tränade jag Sune lite på ängen efter det så satte vi oss i solen & mös. Sune sprang omkring.
Han kom fram till mig med något i munnen som jag trodde var en hasch kaka.
Det såg precis ut som det och alla kanske inte vet hur det ser ut men det ser ut som en skitig chokladkaka.

Och det var precis var det var !!

En skitig äcklig chokladkaka.

Tur att jag såg det innan Sune svalde den för det var ca 200 gram choklad.

Så det vart varken hasch eller chocklad för Sune denna morgon och tur är väl det!

Ha Ha Ha

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Jag ska faktiskt bara vara hemma i påsk, umgås med familj och vänner. Skulle egentligen åkt till dalarna till farmor och farfar men så blev det inte. För din del då? :)

2011-04-18 @ 12:27:10
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0