Idioter.

Jag vaknade upp i morse och mådde skit som vanligt!
Jag ringer direkt klockan 8 till Vårdcentralens bokning.

Sjuksystern ger mig en tid 11.15.
Jag går upp till Vc i tid, jag är där redan 10.50, då säger han i receptionen att jag har missat tiden 10.15

What?????
Tror dom att om jag ringer på en akuttid och är så dålig att jag har svårt att gå att jag bara skulle skita i tiden och komma sent!!!

Han i receptionen ger mig en nummerlapp till sjuksyrran som kanske kan hjälpa mig.
Jag väntar & väntar i väntrummet och till slut får jag säga till..
Då får jag träffa en tjurkärring som heter Kerstin som bara lutar sig bak i stolen och säger att alla tider är slut.
Då flippade jag och skrek .

- Jag skiter i det utan ni ska ge mig en tid och jag kommer sitta i väntrummer tills det kommer en dr

Hon säger ok och jag väntar & väntar & väntar.
Hon passerar mig några gånger utan att titta på mig.
Gissa om jag var förbannad.
Under 1 timme & 15 min stannar 5 sjuksyrror och frågar om jag väntar på någon och jag drar storyn för alla samtidigt som tårarna sprutar.
Jag e sååååå lack.

Till slut 12.05 så kommer en ung tjej fram till mig och säger att en dr tar emot...

Jag var helt slut när jag gick därifrån och jag hade vräkt ur mig både det ena & det andra

Jag fick en dunderkur med pennicilin.....

Nu ska jag vila en stund..


                              Trevlig Helg
                                Maria




Kommentarer
Postat av: Sussie Bergvall

Men gumman, stackars dig! Förstår att du va förbannad, vissa människor borde gå på charmkurs ;)

Hoppas du mår bättre snart, kraaaaaam

2011-04-01 @ 16:31:15
Postat av: Emelie

Usch för otrevliga människor!

Hoppas du blir bättre snart!

Kramar

2011-04-01 @ 17:14:19
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0