QB-Test


Min ADHD Utredning fortsätter

Idag har jag gjort ett QB test. Det var asjobbigt! Hur i helvete kan någon klara av det testet ?! Att sitta i tjugo minuter och titta på röda och blå cirklar och fyrkanter som snabbt ändras och sedan trycka när det blir två eller fler lika efter varandra är i princip omöjligt. typ 1 i sekunden

Jag hade en apparat runt pannbenet som mätte olika saker, Han frågade mig om jag hade en ny läkartid och jag svarade jag att jag hade en i mitten av Maj.
Han sa att jag skulle få resultatet då.

MEN
Min Dr ringde mig idag 13.30 idag och var bekymrad över testet och började prata, hon sa massa saker som är ganska privata och som jag inte riktigt fick hum om och samtalet gick så fort för någon knackade på hennes dörr. Hon sa att hon skulle ta en patient och sen ringa upp mig men hon har fortfarande inte ringt och jag sitter här med massa frågor....

Ska ringa henne i morgon om hon inte hör av sig.

Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0