Dagen!

Här kommer lite  bilder från dagen... 

Kalle & jag gick upp till centrum för min omtalade baden baden stol. Dom har halva priset på alla trädgårdsmöbler på jysk.

Vi handlade och tog en glass på Kina.



   Mumma



    min solsäng



    Mina bruna välsvarvade ben...  NOT

    Men skönt var det att ligga & sola.
-----------------------------------------------------------------------------


Nu har jag gjort gräddstuvad pytt till middag och stekt ägg.

En skön dusch & en bra rulle blir det till kvällen

               Peace & Love Maria





     

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Solsängen ser skön ut! :D



Trevlig helg på er med.

2011-08-05 @ 18:12:38
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0