Flyt..

   Väderguden är med mig.
Varje gång jag har varit ute
med hunden har jag klarat mig från regnet. Precis när jag har kommit in har det brakat LOSS.

Skönt.

Var precis i centrum och köpte kycklingburgare på grillen, dom har världens godaste curry dressing.

Tycker synd om alla som börjar jobba i morgon men var glada att det fina vädret är över, jag själv börjar ju min semester i morgon. 3 veckor.

Min kväll har varit ganska trist, bara soffläge.


Avslutar med några fina ord.

               Livet är som en tom påsen, man måste själv fylla det med lycka…

                                                                              
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0